Service liften & tilliften
Landelijke servicedienst in Nederland
Liften en tilliften dienen periodiek te worden gekeurd om de goede werking en veiligheid te kunnen blijven waarborgen.
Domicare biedt hiervoor servicecontracten waarbij keuringen en preventief onderhoud in de uitvoering worden gecombineerd.
Naast de periodieke keuringen zijn in onze service-overeenkomsten zaken geregeld ten aanzien van bereikbaarheid, response -en aanrijtijden. Response -en aanrijtijden zijn mede afhankelijk van product, de urgentie van de situatie, en kunnen per regio verschillen.
Heeft u nog geen overeenkomst voor uw lift of tillift?
Vraag deze dan zo spoedig mogelijk aan!
Responsetijden service-overeenkomst
Raadpleeg uw service-overeenkomst
Response -en aanrijtijden verschillen per regio
Raadpleeg uw serviceovereenkomst voor responsetijden en aanrijtijden van onze servicemonteurs. Aanrijtijden verschillen in Nederland per regio, type product en urgentie.
Onze servicemonteurs draaien GEEN nacht- of avonddiensten.
Storingen kunnen 7 dagen per week worden gemeld via onderstaand formulier.
Zorg altijd voor alternatieve oplossingen of hulpmiddelen en bespreek een noodscenario met uw zorgverleners of mensen in uw directe omgeving.